How to get Türkçe Konu Anlatım YGS LYS patch Türkçe apk for pc - APK Face

How to get Türkçe Konu Anlatım YGS LYS patch Türkçe apk for pc



Türkçe Konu Anlatım YGS LYS.apk Türkçe
Name: Türkçe Konu Anlatım YGS LYS.apk
ID: com.msolak.ygslysturkce
Version: Türkçe
Size: 0 Mb



Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Screenshots

How to install Türkçe Konu Anlatım YGS LYS patch Türkçe apk for pc
How to mod Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Türkçe unlimited apk for bluestacks
How to mod Türkçe Konu Anlatım YGS LYS patch Türkçe apk for pc

How to setup Türkçe Konu Anlatım YGS LYS apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Description

YGS, LYS ve KPSS müfredatındaki tüm konuları içeren bir uygulamayı hazırlayıp sizlerin kullanımına sunuyoruz.
Uygulama ekranını tamamen sade olarak tasarladık.
Uygulamanın içerisinde konular renkli kartlar şeklinde yer almaktadır. Önceki ve Sonraki düğmelerini kullanarak kartlar arasında geçiş yapabilirsiniz.
Türkçe Konu Anlatım uygulaması kendi alanında iyi bir uygulama olarak öne çıkmaktadır.
Umarız uygulamayı beğenirsiniz.

Kartları hazırladığı için "Canım Eşim'e" teşekkür ederim.

What's new in Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Türkçe

Uygulama performansı arttırıldı.
Ekran tasarımı değiştirildi.
Türkçe Konu Anlatım YGS LYS | 262 Reviewers | | Rating: 4.5

Download Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Türkçe APK



Search terms:
How to install Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Türkçe unlimited apk for bluestacks
How to use Türkçe Konu Anlatım YGS LYS mod apk
How to mod Türkçe Konu Anlatım YGS LYS Türkçe apk
How to get Türkçe Konu Anlatım YGS LYS unlimited apk